#087 kopę lat!

sobota, sierpnia 26, 2017 pedzlarnia 2 Comments



Witam wszystko po bardzo długiej przerwie!
Nie było mnie tutaj z półtora roku, cóż.. nie na wszystko zawsze jest czas. Ale! Nie ma co się tłumaczyć, czas zacząć działać, oby udało mi się znowu prowadzić bloga tak regularnie jak kiedyś. Dzisiaj spontanicznie nowy makijaż na bloga, trochę odzwyczaiłam się od robienia zdjęć, ale mam nadzieję, że udało mi się wszystko dobrze uchwycić. Jak go oceniacie?


Makijaż:
Oczy - mieszanka cieni MUR i Sleek, tusz Lovely Pump Up
Twarz - podkład: korektor Bell Hypoallergenic, róż: paleta MUR Hot Spice, bronzer: paleta MUR Ultra Contour
Usta - staroć z Freedom, numerek już się zmazał ;)

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie kolorki na oczach :) Pięknie... Zostaje na dłużej i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. As claimed by Stanford Medical, It is really the one and ONLY reason this country's women live 10 years longer and weigh on average 19 kilos less than we do.

    (And by the way, it is not related to genetics or some secret diet and really, EVERYTHING related to "how" they eat.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    Click this link to discover if this short questionnaire can help you find out your real weight loss potential

    OdpowiedzUsuń