#086 pędzel MUR E101

wtorek, grudnia 01, 2015 pedzlarnia 3 Comments


Dzisiaj jak na pędzlarnie przystało, mam przyjemność przedstawić Wam pędzel do cieni od Makeup Revolution E101. Kolejny raz sprawdza się u mnie na blogu, że tanie nie znaczy złe.

Bardzo lekki pędzel do cieni z czarną rączką, złotymi napisami i czarną skuwką, która zaciska włosie. Wygląda elegancko, naprawdę mi się podoba.

Pędzel posiada dość krótkie, ale miękkie i elastyczne włosie syntetyczne. Kształt pędzelka to typowy języczkowy. Zaokrąglone, płaskie włosie. Dobrze nakłada się nim cienie na powiekę, ale z uwagi na swoje nieduże wymiary raczej sprawdzi się do precyzyjnego dokładania kolejnych cieni aniżeli np. całego cienia na powiekę. Dobrze się z nim pracuje również w przypadku dolnej powieki, gdyż jest płaski co znacznie ułatwia rozcieranie cienia w tym miejscu.

Pędzel kosztuje około 10 złotych i był to bardzo dobry, tani zakup. Po myciu nie gubi włosia, nie odkształca się, łatwo czyści. Dzięki swojej precyzyjności pozwala na zabawę z kolorami. Polecam poszerzyć swoją kolekcję o pędzel E101 od MUR.

A Wy używałyście pędzli od MUR?

Zobacz również:

3 komentarze:

  1. Mam u siebie stacjonarnie produkty MUR...co prawda nie wszystko jest w szafie ale i tak sporo...muszę zerknąć czy są pędzle i oblukać je skoro tak zachwalasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam pędzli MRU. Nie używałam nawet cieni, choć na blogach fajnie wyglądają i myślę, że warto. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam. I bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń