#038 przegląd Lily Lolo

wtorek, maja 26, 2015 pedzlarnia 4 Comments

Zapraszam dzisiaj na wpis wszystkie osoby, które chcą podejrzeć w jakiej kolorystyce występują podkłady, bronzery, róże, oraz pudry. W przypadku wątpliwości takie zestawienie powinno pomóc zdecydować się jaki kolor wybrac. W tym poście znajdziecie małą ściągawkę, która mam nadzieję okaże się pomocna.



CZEŚĆ I PODKŁADY


1. Blondie
2. Warm peach (ja używam tego podkładu przy swojej jasnej cerze)
3. Popcorn
4. Butterscotch
5. Cookie


6. Cool carmel
7. Warm honey
8. In the buff
9. Dusky
10. Cinnamon




11. Popsicle
12. Candy cane
13. Barely buff
14. China doll
15. Coffee bean
16. Saffron
17. Hot chocolate


CZĘŚĆ II RÓŻE


1. Clementine
2. Cherry blossom
3. Goddess
4. Sunset
5. Blushing rose


6. Rose apple
7. Surfer girl
8. Beach babe
9. Juicy peach
10. Rosebud
11. Candy girl
12. Ooh la la (ulubieniec!)

CZEŚĆ III BRONZERY


1. Waikiki
2. South beach
3. Bondie bronze

CZEŚĆ IV PUDRY I ROZŚWIETLACZE


1. Rozświetlacz - Star dust 
2. Translucent silk (transparentny)
3. Flawless silk
4. Flawless matte

Zobacz również:

4 komentarze:

  1. Śliczności ;) tyle minerałów mam a nic z LL ... muszę kiedyś to nadrobić ;)
    Podoba mi się podkład Blondie i róż Candy Girl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa produktów tej firmy, jak narazie nie mam żadnego

    OdpowiedzUsuń