#017 makijaż: emocjonalne kolorowe boom

poniedziałek, marca 23, 2015 pedzlarnia 11 Comments

Rozłożyłam przed sobą stos kolorowy palet, naszykowałam kilka pędzli, ustawiłam lusterko, włączyłam światło i... do dzieła. Jeden, drugi, trzeci kolor... i... powstały kolorowe bazgroły :-)



Dzisiaj proponuję delikatny, dzienny makijaż... idealny do szkoły, lub pracy. Kilka pociągnięć pędzlem i makijaż gotowy - doskonały na szybkie poranki. :D

W makijażu przeważają cienie z palety Sleek Ultra Matts v1. Miałam dokleić jeszcze sztuczne, długie fioletowe rzęsy, jednakże klei Duo przepadł bez śladu i mimo szaleńczych poszukiwań nie został odnaleziony... zatem, aby zobaczyć te bujne rzęsy proszę użyć odrobinę wyobraźni ;-)


Użyte kosmetyki:
paleta Sleek Ultra Matts v1
paleta Sleek Del Mar 449
podkład Maxfactor Panstik 12
pomadka Sleek Exxxaggerate

Zobacz również:

11 komentarzy:

  1. Hah, już widzę kogoś w takim makijażu wybierającego się do pracy czy szkoły :D Muszę przyznać, że ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak super!!!! Z rzęsami wyglądałoby jeszcze bardziej spektakularnie, ale tak też jest powalająco!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, takie spędzanie wolnego czasu to ja rozumiem D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow niezły efekt ;) na jakiś bal może :D

    OdpowiedzUsuń